Monday, July 28, 2008

我想睇0既

今日冇學返﹐係屋企無聊0左成日。

聽日要返學﹐由6點幾起身﹐七點準時開課﹐三點三放學。放學後又有council會要
開﹐需要留係學校成六點七點左右做0野先可以離開學校。返到屋企都成八點鐘啦﹗
可以開始做功課溫書都九點鐘。唔只星期二council需要留到0甘夜﹕星期二三四都
有類似情況。所以話﹐以家做學生真係唔容易﹐要做一個成績優良0既學生更加難﹗

大家唔好誤會﹐我唔係0係到怨學校或者council﹐我只不過係呻下0姐。

打0左一篇-甘無聊0既entry﹐到時候要落返正題﹕我想讀0既書

最近有好多人出書﹐有其係香港人。我好想讀呢兩本書啊﹗

卓韻芝 (芝See菇Bi)

單。親。愛
蔡卓研和蔡卓研爸爸

下次再見﹗

2 comments:

chyan wen said...

Don't discrimate me like this!!! Just cause I can't understand Canto/traditional chinese. ROAR!

chyan wen

Cho 2 said...

sorryyyy! I know but my brain speaks in cantonese so sometimes I'm lazy to translate what I really feel like saying HAHAHA. :D