Thursday, October 16, 2008

丞相肚裡可撐船

丞相肚裡可撐船﹐呢個道理我應該較早領悟﹐一早識得。但係﹐能夠將呢個道理銘記
於心真係好難。我可嘗唔係未嘗試過﹐能忍就忍身邊0既人與事。不過﹐真係好辛苦。
就近幾日﹐有D事0既發生﹐令到我好唔開心﹐甚至好想狠狠鬧佢。論職位﹐我係高
過佢﹐但係佢對我﹐對其他人都處處不敬。

全個EXCO都忍到佢﹐但我偏偏覺得0甘樣忍佢﹐于事無補。我應該點做﹐應該做丞相﹐有冇人可以幫到我啊。

心情﹕混亂﹐苦惱﹐難堪

1 comment:

Anonymous said...

hoi sum d lah :)
mm ho gum
its not worth being so angry cos of people like that okk :")