Monday, October 13, 2008

Otahotahotah!

食0左五條﹐真係肥死啦﹗

---------

雖然幾日前已經考完試﹐但係學校仲係有好多事忙﹗有時我覺得我0既中學生活真係
冇時停﹐想搵D時間自己relax下都有困難。

不過﹐我相信態度就認定一切﹐所以我0係學校都笑口齊齊﹐0甘樣應該唔會心煩掛。

---------

星期三就收卷啦﹐到時就會知道自己係唔係自己想象中聰明﹗哈哈哈﹗
(在笑聲背後﹐我固然有D畏懼﹐我真係唔希望自己考得差。雖然我冇付出200分力﹐
但我都比以往努力0左好多。希望今次會有多D distinctions﹐拿到17points以下)

No comments: